+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi readers. Welcome to my blog. This is my blog, so please respect me. Thankyou :)


Entry About


Tagboard


put your shoutbox / cbox here .

Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Myself :)
Sunday, May 20, 2012 | 4:13 AM | 0 like it

Im right :)

01 - Seorang yang sukakan kawan baru
02 - Selalu berangan supaya jerawat tak tumbuh dekat muka
03 - Kalau dah sukakan seseorang tu, tersangatlah malu apabila jumpa si 'dia'
04 - Tak suka kena ganggu bila buat sesuatu kerja yang penting
05 - Mudah untuk senyum walau apa pun terjadi
06 - Seorang yang suka terus terang
07 - Kuat jealous
08 - Suka kawan dengan lelaki. Kawan je, tak lebih
09 - Suka kawan dengan seseorang yang perangainya gila gila + satu kepala dengan saya
10 - Suka team Liverpool forever
11 - Suka kutuk kutuk orang kalau orang tu buat saya sakit hati
12 - Selalu berangan nak jadi GF Zayn Malik
13 - Peminat setia One Direction
14 - Selalu dengar lagu dekat youtube/phone then menyanyi dengan suara yang sangat sengau
15 - Suka kosongkan kredit phone


8 orang yang saya sayang

Allah
- Mama, Rosnani bt Ismail
Abah, Aziz b Abdullah
- Siblings *sometimes
- Cikgu cikgu yang telah mengajar saya dari say5 tahun sehingga sekarang
- Besfriends
- Classmates
- Friends

3 negara yang saya idamkan untuk ke sana

- Makkah
- London
- Korea





Older Post | Newer Post